Up to 30% OFF for SUPER SAVER items. Shop Now!
Cart 0

Signature Jalanan By Teme Abdullah

RM 33.00
Signature Jalanan By Teme Abdullah Ratings: 0 - 0 votes
"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.

Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...

Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain."


Paperback.

306 muka surat.

DImensi (cm): 20.9 x 14.8 x 1.8

Berat (kg): 0.3

Customer Reviews
0 / 5
Total 0 Ratings