Up to 30% OFF for SUPER SAVER items. Shop Now!
Cart 0

KOMIK RAMADAN PALING EPIK

RM 12.90
KOMIK RAMADAN PALING EPIK Ratings: 0 - 0 votes

Fuh! Macam-macam betul dugaan sepanjang bulan Ramadan ni. Mungkin bagi korang, puasa tu senang je, macam makan kuaci. Apa ada hal kan? (Eh, dah riak tu tau!) Tapi, haisy... Kalau dah dahaga sangat tu air paip pun boleh nampak macam sirap bandung! Fuhhh.... Itu belum masuk lagi bab tengok adik minum susu. Dahlah lemak berkrim, disukai ramai pula tu! Rasa macam nak join sekali je. Silap-silap, nak je gunakan kuasa veto ni merebut susu adik tu. (Sabar Fitriah... Sabar...) Haa... Sebenarnya yang lebih epik daripada tu pun ada tau . Agak-agaknya, korang boleh teka tak? Jeng... Jeng.. Jeng...

Tak payahlah nak teka-teka sangat.

Korang baca jelah buku ni!


- Dimensi (cm): 19 x 12.7  x 1

- Berat kg: (0.16) 

- Paperback

Customer Reviews
0 / 5
Total 0 Ratings